2013. május 28., kedd


Itt az újabb nagy kíhivás FIGHTERS'RUN ZÁNKA!

Molnár Erika, kétszeres olimpikon triatlonista:
„Gyakorló családanyaként bevallom, nem követtem nyomon a készülődő versenyt, de kár lett volna kimaradni belőle! Amikor úgy döntöttem, hogy indulok, még nem tudtam mire vállalkoztam. Részemről futóversenynek indult, de a sajtótájékoztatón kiderült, hogy némi akadállyal van fűszerezve… Nagyon élmény-dús, izgalmas rendezvény volt – akadályok és futás, mindkettő fontos! Azoknak ajánlom, akik szeretnek futni, akik nem szeretnek (mert túl unalmas), egy kicsit vagy nagyon őrültek, vagy még egyáltalán nem is próbálták az őrültséget. Itt az ideje! Miért is én?! Én személy szerint nagyon örülök, hogy részt vettem a Fighters’ Run-on, bár soha nem is gondolkoztam ezelőtt még csak hasonló őrültségen sem…”

Növényi Norbert, olimpiai bajnok birkózó, színész:
„A Fighters’ Run életem egyik meghatározó versenye volt. Szeretem a kihívásokat, ez a verseny bővelkedett a változatosságban. Fárasztó, nagy kitartást igénylő. El van rejtve az akadályok között a kihívás. Vozár Attila magas színvonalú versenyeket szervez, hiteles ember, hisz ő is megmérette magát számtalan nagy versenyen. Első felkérésre elvállaltam. A valóság megmér, s kitart az életünkben. Nagyon elfáradtam, de több lettem, a nemes kihívások legyőzése erőt adott.”

Kropkó Péter, többszörös Ironman bajnok:
„Versenyt rendezni mindenki tud, legfeljebb: nem indulnak sokan, rossz az útvonal, nem megfelelő a kiszolgálás, nincs körítés, a részvevőknek nem okoz lelki áttörést, nem akarják újra megcsinálni, nincs kihívása a versenynek, nem jön le a sajtóban, nem fogadja a közvélemény. Az előbbi hibákat a Fighters’ Run rendezői nem követték el. Nem dicsérném a versenyt, csak annyit mondanék, hogy a 7 éves fiam is élvezte, és a 9 éves lányom is újra meg akarja csinálni. A feleségem, aki nem indult, de látta, már ott bánta, hogy nem nevezetti. Ja, hogy én? smileEzek után komoly a kérdés? Naná hogy ott leszek! Újszerű verseny hangulatos megoldásokkal, vérprofin kivitelezve.”

Kovács Antal, olimpiai bajnok cselgáncsozó:
„Nagyon jó élmény volt, kár lett volna kihagyni! Vozinak nagyon köszönjük, hogy ezt kitalálta, miután látta Amerikában. Nagyon sok dolog van a világban, ami nagyon jó, és mindig örülök, ha valami olyasmit hozunk haza – nemcsak a szemetet, amiből sajnos jut elég –, ami közösség építő.”  

Zala György, olimpiai bronzérmes kenus:
 „Nagyon-nagyon jól éreztem magam! Ez a sok akadály kihozta azt, hogy ha valaki nem annyira tud futni, mint például én, az kicsit előrébb tud végezni. Nagyon gyors emberek mentek el mellettem, de láttam, hogy az akadályok őket is megfogták néha.”


L. Ritók Nóra, igazgató, Igazgyöngy Alapítvány:
„Az Igazgyöngy Alapítvány nehéz sorsú támogatott gyerekeinek a közös sporttevékenység rendkívül fontos. Egyrészt, mert sok közöttük rendkívül tehetséges, akinek a sport olyan tartást, sikerélményt ad, amire építhetünk mást is, másrészt, mert a közösségszervezés szempontjából is elengedhetetlen. A sporthoz azonban cipőre van szükségük, amit a mélyszegénységben élő családok nehezen tudnának biztosítani. Ezért óriási jelentőségű volt számunkra a Fighters' Run cipőgyűjtése… Köszönet érte.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése